VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool trainingen events fotos/videos nieuws contact
VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
trainingen accomodatie contributie inschrijfformulier voorwaarden trainingsrooster CONTRIBUTIE
locatie Groesbeek

Schrijf je in voor VTI Voetbalschool.

Het is nu ook mogelijk om te kiezen voor keeperstrainingen. De contributie en de voorwaarden zijn hetzelfde als voor de voetbaltrainingen.

2017 - 2018
  • In het seizoen 2017-2018 worden er trainingen aangeboden in twee blokken.
    Elk blok bestaat uit 14 trainingen.
    • Blok 1 is gedurende de periode september t/m december 2017
    • Blok 2 is gedurende de periode maart t/m juni 2018
  • De contributie voor beide blokken bedraagt 320 euro + 20 euro voor VTI Voetbalkleding [alleen verplicht als uw kind nog geen VTI Voetbalkleding heeft].
    Het is ook mogelijk om per blok te betalen:
    • per blok 14 trainingen voor 170 euro + 20 euro voor VTI Voetbalkleding [alleen verplicht als uw kind nog geen VTI Voetbalkleding heeft]
    • afmelden voor Blok 2 voor 1 februari 2018, anders loopt het seizoen door
  • De contributie is exclusief inschrijfgeld voor nieuwe jeugdspelers.
    Inschrijfgeld is éénmalig en bedraagt 10 euro. Het inschrijfgeld dient in één keer betaald te worden.
  • Instroom is mogelijk en loopt dan tot eind van het voetbalschooljaar. De hoogte van de contributie wordt dan bepaald door het aantal trainingen die de jeugdspeler te goed heeft.
  • Een proefles kost 12,50 euro.
  • Na ontvangst van de contributie, wordt de voetbalkleding overhandigd. Ruilen van de kleding is niet mogelijk.
  • Kinderen die lid worden van VTI Voetbalschool worden geacht officiële VTI Voetbalkleding te dragen. Iedere spe(e)l(st)er is dan ook uniform gekleed. De kosten voor deze kleding: 20 euro + de contributie.
  • Het is niet meer mogelijk om je voor een aantal trainingen op te geven of om de week te komen trainen. Dit brengt veel onrust te weeg en de trainingsgroepjes kunnen zo niet goed worden ingedeeld. Continuïteit in het volgen van trainingen is belangrijk zodat kinderen goed gevolgd kunnen worden.
  • Inschrijfformulier seizoen 2017 - 2018
  • Download de voorwaarden

I inschrijfformulier I voorwaarden I trainingsrooster I voetbalschool I events I nieuws I contact I omhoog