VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool trainingen events fotos/videos nieuws contact
VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
trainingen accomodatie contributie inschrijfformulier voorwaarden trainingsrooster VOORWAARDEN
  1. Het contract tussen VTI voetbalschool (hierna te noemen 'de voetbalschool') en de jeugdspeler treedt in werking als:
    • het contract volledig ingevuld en ondertekend is
    • contributie en inschrijfgeld volledig betaald is

2. Het voetbalschooljaar loopt van september tot en met juni. In deze periode worden er minimaal 28 trainingen verzorgd. Instroom is mogelijk en loopt dan tot eind van het voetbalschooljaar. De hoogte van de contributie wordt dan bepaald door het aantal trainingen die de jeugdspeler te goed heeft.

3. Bij een volledig voetbalschooljaar kan de contributie in één of twee termijnen betaald worden. Instroom is mogelijk en loopt dan tot eind van het voetbalschooljaar. De hoogte van de contributie wordt dan bepaald door het aantal trainingen die de jeugdspeler te goed heeft.

4. De voetbalschool is clubonafhanelijk en gast bij
    - voetbalclub 'De Treffers' te Groesbeek (gastheer)

Dit houdt in dat de jeugdspeler zich correct dient te gedragen, zowel binnen als buiten het veld. Bij het niet naleven van dit gedrag kan de jeugdspeler geschorst of verwijderd worden van de voetbalschool.

5. De voetbalschool accepteert uitdrukkelijk geen enkele aansprakelijkheid voor diefstal en (materiele) schade in welke vorm dan ook van haar leden en leerlingen.

6. De voetbalschool stelt zich niet aansprakelijk voor blessures van de jeugdspeler opgelopen bij de trainingen.
    De voetbalschool is ook niet aansprakelijk voor reeds ontstane blessure(s) en/of reeds aanwezige fysieke klachten van de jeugdspeler.

7. Bij schade door onzorgvuldig gedrag geldt geen aansprakelijkheid.

8. Inschrijfgeld is éénmalig en bedraagt 10 euro. Het inschrijfgeld dient in één keer betaald te worden.
  9. Teruggave van een deel van de contributie is alleen mogelijk bij gebleken overmacht (zoals bij duidelijk aantoonbare blessures bij langere tijd of langdurige ziektes van de jeugdspeler). Teruggave van inschrijfgeld is in geen geval mogelijk.

10. De jeugdspeler wordt aangenomen op de voetbalschool door een inschrijfformulier (via www.vtivoetbalschool.nl). De speler wordt hierdoor lid van de vereniging VTI Voetbalschool en verplicht zich tot deelname aan de voetbalschool.
    Indien men door omstandigheden tot afzegging komt, wordt het inschrijfgeld van 10 euro wel in rekening gebracht.

11. De voetbalschool verplicht zich de jeugdspeler een training aan te bieden onder begeleiding van een gediplomeerde trainer, of nog in opleiding hiervoor. De training vindt plaats op zondagochtend tussen 9:00 en 10:45 uur. De vorderingen van de jeugdspeler worden op de voet gevolgd.

12. Gedurende de maanden juli, augustus en januari is de voetbalschool gesloten. Er vinden geen trainingen plaats.

13. De voetbalschool sluit voor de jeugdspeler een collectieve WA verzekering af.

14. Bij ziekte of andere afwezigheid graag afmelden bij de voetbalschool.

15. Indien door weersomstandigheden de training wordt afgelast wordt er, indien mogelijk, getraind op kunstgrasvelden of wordt de training ingehaald.
  16. De jeugdspeler wordt geacht officiële VTI Voetbalkleding te dragen.

I inschrijfformulier I voorwaarden I trainingsrooster I voetbalschool I events I nieuws I contact I omhoog