VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool trainingen events fotos/videos nieuws contact
VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool voorwoord visie sponsors VISIE

Bij VTI Voetbalschool staat talentontwikkeling centraal en er wordt getraind in kleine trainingsgroepen afhankelijk van leeftijd/kwaliteit. Daarbij is de bal het middelpunt van de trainingsactiviteiten. De VTI Voetbalschool biedt alle jeugdspelers [zowel jongens als meiden] van 7 - 18 jaar de mogelijkheid met aanvullende training zich individueel verder te ontwikkelen op het gebied van techniek en coördinatie.

Wie plezier heeft in het volgen van trainingen leert makkelijker. De trainingen van de VTI Voetbalschool worden daar op afgestemd. Trainen bij de VTI Voetbalschool is geen tijdverdrijf, maar gericht op voetbalvaardigheden.

De enige voorwaarden waar de spelers aan moeten voldoen zijn: de wil om zich voetballend te willen verbeteren en de bereidwilligheid om nieuwe vaardigheden eigen te maken. De VTI Voetbalschool kijkt niet op korte, maar juist op langere termijn. Daarom staan creativiteit en techniek hoog in het vaandel.

Techniek
Technische en tactische vaardigheden waaronder kappen, draaien en passeerbewegingen

Coördinatie
Behendigheid tussen bal en lichaam