VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool trainingen events fotos/videos nieuws contact
VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL VTI VOETBALSCHOOL
voetbalschool voorwoord visie sponsors VOORWOORD

Het doet mij genoegen om het voorwoord te schrijven voor VTI Voetbalschool. Ik juich het initiatief enorm toe om zodoende een extra gelegenheid te creeren voor de jeugd om te trainen en te voetballen.

Techniek moet naar mijn mening altijd de basis zijn voor alle jeugdtrainingen en de Coerver methode is daarvoor uitermate geschikt. Veelzijdige balcontacten waar elke jeugdspeler succes ervaart wat uiteindelijk leidt tot technisch vaardige en creatieve spelers.

Een goede techniek is onmisbaar en vaak beslissend in wedstrijden. Het zijn die spelers waar de mensen voor naar het stadion komen en vaak de wedstrijd met een individule aktie beslissen. Als techniektrainer van Manchester United werkte ik dagelijks met jeugdspelers en met spelers van het eerste elftal zoals Ruud van Nistelrooy. Hij trainde altijd om beter te worden, om het verschil te kunnen maken.

Natuurlijk zijn ook andere zaken belangrijk om een goede voetballer te worden en ook deze zaken zullen ongetwijfeld door de professionele aanpak van de trainers van VTI Voetbalschool aan bod komen.

Ik wens VTI voetbalschool en natuurlijk spelers en trainers veel plezier en succes toe.

Rene Meulensteen

voormailig techniektrainer Manchester United

I inschrijfformulier I voorwaarden I trainingsrooster I voetbalschool I events I nieuws I contact I omhoog